Cesta k úspešnému podnikaniu na internete

Naštartuj e-shop

Vytvor si vlastný e-shop ešte dnes.
Bez viazanosti a zadarmo.
Vyskúšať zadarmo

Slovník tvorby eshopu

Presmerovanie URL

Presmerovanie URL je spôsob, ako komukoľvek - vyhľadávaču alebo skutočnému návštevníkovi - zobraziť rovnakú stránku na inej URL adrese. Má význam najmä vtedy, ak výrazne meníte štruktúru stránky alebo prechádzate na iný systém webstránky či eshopu.

Vtedy by ste totiž výrazne pocítili dočasné zníženie návštevnosti z vyhľadávačov. Množstvo URL adries by totiž bolo iných. Pritom vyhľadávacie roboty ako napr. Googlebot neindexujú celú doménu naraz, ale len po niekoľko stránok. Ak napríklad máte 1000 produktov v eshope, trvalo by možno pár týždňov, kým by sa zmeny zaindexovali.

Je tu však jednoduchá možnosť riešiť to presmerovaním URL. V princípe to je informácia "na pôvodnej URL adrese obsah už nie je, rovnaký obsah nájdete na takejto novej adrese".

Napriek tomu, že Google tvrdí, že presmerovania a to aj viacnásobné presmerovania nie sú problém , tak správne to funguje cca. v 80% presmerovaní. Zvyšné stránky musí Googlebot naindexovať nanovo.  

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.